Singularity

9/16/2011 07:40:00 p.m. , , 0 Comments

 Singularity

Pe la inceputul lui septembrie 2010, imi luasem acest joc numit Singularity. L-am deschis, mi-a placut grafica si se misca destul de bine (pe vremea aia aveam o placa video mai slaba - NVidia GeForce 8400GS - 512 mb, nu imi mergeau toate jocurile asa de bine, dar acest joc a fost "diferit"). Mi-a placut jocul acesta de la prima vedere - esti pe o insula plina cu monstri mutanti si ai un aparat de calatorit in timp, Foarte Tare ! Dupa 10-20 minute de joaca, am realizat ca este un joc foarte bun si l-am jucat cateva zile pana l-am terminat. Jocul a fost lansat undeva prin 29 iunie 2010 deci l-am jucat aproape de data lansarii. A fost printre primele jocuri care le-am terminat si primul joc First-Person Shooter care l-am terminat si mi-a placut foarte mult. Atat de mult incat m-a facut sa vreau sa-l termin a doua oara...Asadar, pe 12 septembrie 2011, dupa 1 an si o saptamana de cand l-am terminat prima data, am luat jocul din nou si m-am apucat sa il joc. Mi-a adus aminte de vremea aceea in care il jucam si ce alte chestii mai faceam acum exact 1 an. L-am jucat in fiecare zi cam 2-3 ore pana astazi, 16 septembrie 2011, cand l-am terminat a doua oara si pot spune ca mi-a placut chiar mai mult decat prima data cand l-am jucat, acum am explorat fiecare particica din joc, am citit toate documentele din joc si am ascultat toate Audio Log-urile. Un joc superb plin de lucruri interesante si putin "horror" pe la inceput la unele faze. L-am pus pe locul 2 in lista mea cu Top 20 Jocuri, imediat dupa Metro 2033 care deasemenea l-am jucat anul trecut dupa ce am terminat singularity si planuiesc sa il rejoc acum, dupa un an. Recomand Singularity tuturor pasionatilor de FPS-uri si jocuri Sci-Fi in care te lupti cu monstrii si rusi. Jocul nu e foarte lung, aproximativ 6-7 ore in campanie. Un Joc SUPERB !












Mai Multe Informatii Despre Joc pe Gamespot
Review Gamespot - Singularity
Singularity - IGN

Review Zon@ IT - Singularity

0 Comentarii :