The Art of Killing Time...

3/23/2015 09:55:00 p.m. , 0 Comments


            Așa cum spune și descrierea blogului (refăcut și îndreptat spre o altă direcție decât cea inițială), am să scriu despre cum să îți pierzi timpul. Da. Pe cât de stupid sună, pe atât de greu e să decizi cu ce să îți umpli timpul liber sau chiar cel ocupat, dacă nu ești în stare să faci unele task-uri și vrei pur si simplu să te relaxezi. Sau cel puțin să faci ceva, să nu simți că stai degeaba. Habar n-am, fiecare cu motivele lui, dar toți ajung cel puțin o dată la întrebarea Ce naiba să fac să nu ma mai plictisesc în halul ăsta?"


            Asta e cea mai mare problemă a noastră: plictiseala. Numai prin simplul fapt că ne plictisim, pierdem timp, gândindu-ne ce și cum să facem să treacă timpul mai repede. Ironic nu ? Trece timpul, gândindu-ne cum să facem să treacă timpul. Whatever, ideea e, de ce să irosim timpul ăsta prețios ? Cum pot unii, nu numai în timpul școlii/facultății/serviciului să aibă pur și simplu timp să se plictisească, dar și în vacanțe şi în weekend-uri văd şi aud peste tot „Mă plictisesc de mor",
„Plictisealăăă"
„Cineva wapp??" etc. Eu nu înţeleg, pentru mine fiecare minut e important şi astfel încerc să nu îl irosesc, făcându-mi planuri cu mult înainte în legătură cu ce să fac în continuare, când am norocul să prind şi ceva timp liber. De le cele mai banale lucruri de făcut, filme de văzut, seriale de urmărit, jocuri de jucat/terminat/încercat (am și liste ca să am de unde alege de fiecare dată când am chef de vreunul din ele, mai mult ca să țin evidența la ceea ce vreau sa urmăresc, asta îți recomand și ție), la diferite proiecte pe care îmi propun să le fac într-un anumit timp, cum ar fi mici filmulețe editate pe care uneori le pun pe canalul meu de YouTube (ai link sus pe pagină), editat poze pe care le pun pe profilul de Facebook și implicit primesc și păreri cum că lucrarea e bună sau nu, ideea originala, habar n-am, diferite opinii. Pe lângă astea, încerc pe cât posibil să învăț lucruri noi, lucruri utile, practice, care s-ar putea să mă ajute pe viitor, într-un fel sau altul, iar dacă îmi place să fac acele lucruri, timpul nu mai e nici pierdut, nici sufocant de faptul că îl petrec cu forța. Simplu: Util și plăcut.
            Totuși, nu mulți doresc să fie și productivi în timpul liberi, relaxarea fiind principalul scop în ocuparea acestuia. E și normal, eu fac asta de cele mai multe ori, însă o fac în așa fel încât să simt că timpul nu e pierdut, ci dimpotrivă, mă relaxez și poate reușesc să învăț câte ceva nou în fiecare zi, cât de puțin. Astfel de activități pot fi urmărirea unui canal YouTube interesant, entertaining, dar în același timp și umpic informativ, urmărirea diferitelor site-uri cu articole/posturi ceva mai bine făcute (nu ca blogul ăsta, bineînțeles), urmărirea de documentare pe o temă ce te atrage în mod special etc. Sunt multe căi de ocupare a acestui timp liber, trebuie doar să sții ce vrei, ce îți place să faci, ce poți să faci și cât de mult timp liber ai la dispoziție. Însă aici intervine marea problemă...
            Mulți dintre noi știu ce vor să facă în timpul liber, însă în cele din urmă tot pe rețele de socializare ajung, plângându-și degetele în mod public de cât de grea e plictiseala asta. De multe ori se poate ajunge la asta din simplul motiv că te saturi de ceea ce faci deobicei în timpul liber și nu ai ce încerca altceva, mai atractiv. Așa că duci la nesfârșit aceeași activitate zi de zi, mai exact Share-urile pe Facebook, Tumblr, pozele pe Instagram, comentariile pe restul și asa mai departe. Eh, asta e într-adevăr pierdere de timp, nu prea cred că te poți relaxa așa mult învârtind rotița mouse-ului pe news feed toată ziua, până se face seară, când treci pe telefon și continui în aceeași manieră, dar o faci pe ecran, nu pe un mouse.



            În fine, fiecare are dreptul să aleagă singur ce vrea să facă în timpul liber, însă eu îmi propun să aduc câteva schimbări în acest domeniu, scriind despre tot felul de lucruri pe care eu personal le fac în timpul liber, chestii care mi se par interesante și consider că ar trebui împărtășite cu alții.
În continuare veți putea urmări posturi despre diferite Filme, Jocuri, Seriale, Canale YouTube, așa cum „încercam" eu să fac cu vreo 3 ani în urmă  (puteți vedea în arhiva blogulețului, cel puțin până mă decid că sunt prea stupide să le păstrez și probabil le voi șterge, deci grăbiți-vă). În plus pe lângă cele clasice, pe care nu le citea nimeni bineînțeles, voi mai adăuga secțiuni despre diverse Aplicații interactive, Proiecte, Programe, Evenimente, chestii utile pentru Carieră (deși nu pot să le acopăr pe toate) etc șamd. Am să încerc să scriu cât de des pot și despre cât mai multe subiecte posibile, să acopăr o arie mai mare de activități pentru „omorât timpul".
            Dacă ești interesat de cum să îți omori timpul creativ/productiv sau doar pentru relaxare și deseori ești pus în situația în care nu știi ce să faco și vrei să te lovești încet cu un castron în frunte, ai venit în locul potrivit.
            Lovește un like paginii ca să fii la curent cu ce îmi mai cade de prin cap în formă de text, cine știe, poate vei găsi ceva mai interesant de făcut, măcar pentru o zi. Dacă ai vreo idee, sugestie, sau injurătură, secțiunea de comentarii e liberă (la propriu, nu cred că stă cineva să citească atâta, d-apoi să mai lase și ei ceva de citit).

Spor la omorât timpul !



0 Comentarii :